semester = slösa ;)

Har semester denna veckan å de är verkligen hur skönt som helst.  Igår var jag å Baby i Gbg hela dagen. Först stanna vi på Ikea, vi skulle inte ha något speciellt så men alltid kul att titta! Fick tag på den där steg pallen jag ville ha iaf ( så jag når i min nya stora garderob)  Sen blev de shopping i nordstan , hitta inte så mkt! Min gubbe har ingen tålamod att gå i affärer å speciellt inte att lyssna på att jag säger - å va fint!  om allt *skratt*  

Sen skulle vi till Lisseberg då va de ju stängt igår *suck* hopp. Då gick vi till Univerisumet eller hur de nu stavas, kom dit halv sex då stängde det sex *skratt* 

Då blev de bio i stället. Gick en kl 18 som vi precis hann med. GI joues nått sånt hette den.  Jag tyckte den va väldigt bra Jimmi tyckte då inte de.

Å varför måste dom ha så himla högt ljud för??  Inte så roligt att sitta å hålla för öronen stort sett genom hela filmen.



Idag har vi varit på Borås Djurpark jätte mysigt. Kunde inte se alla djuren för dom hade stängt av för att bygga om. va lite synd. Men kul att varit där!   Sen va vi en sväng på Knallelandet och i stan å åt kina mat.


Ska snart åka till Mor å hämta hem våran plutt. Saknar honom massor nu =)


Kram Jennssii


Kommentarer
Postat av: Caroline

Vilken otur ni har då :(

2009-08-28 @ 12:23:23
URL: http://carolinefransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0