Tiden räcker inte till..

De va allt svårt att få tiden till att räcka till med att blogga. Egentligen borde det inte vara så svårt, de är ju rätt skönt att bara kunna skriva av sig ;)


Någon som är bra på designa om bloggar?? Hjälp sökes!   *skratt*


Min dag börja inte alls bra idag kan ja säga. *suck*  rätt förkyld.. stressad till bilen så visar de sig att jag har punka! FAN!
Idag skulle jag tom åkt hem på lunchen å gått ut med vovven. Ringer Jimmis kompis, tänkte han har ju semester han kan köra mig (noll koll på hur bussarna går) han sov som en stock så hepp han svara inte. Ringer till mamma som är på kusten , hon får kolla hur bussarna går. De går en 9.48 bra öppnar 10 bara att springa när man kommit fram . Å dom är så söta min mor & far, åker från kusten för att hjälpa mig med både bilen och Rocco. Fick ju lite smått panik hur jag skulle lösa det med honom! Men jag har verkligen turen att ha världens bästa föräldrar!!!! Gud va ja älskar dom! =)

ingen rolig dag kan man säga.. inte början iaf!
Dumt när Baby jobbar  period vis , blir lite krångel då om de skulle bli som denna morgonen.   men men . På något sätt löser man det väl alltid!


De va min dag det. Hur har eran varit?


Kram Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0