december...

Då va de första december idag. Lite december känsla va de allt i morse minus 3 å frost ;) de får väl duga tills snön kommer iaf *skratt*

Idag är jag ledig även igår va jag ledig. Fast igår va en sån där städa/tvätta dag . Trökdag med andra ord! Men idag är jag ledig att göra va ja vill på =)  Ja å plutten har redan gått runt kanalen va riktigt skönt när de va lite så där lagom kalt ute. Nu funderar ja på om jag ska dra å träna en sväng. Sen blir de iaf grästorp. Ska med Mor min till vara å vaccinera lillskiten, sen skulle vi nog åka till mormor i bonnelandet ;) 

Har inte så mkt mer att skriva om.  Jo vi va ute i helgen. va väl så där kul . Har änna lessnat på att gå ut. Alltid samma folk ute!

Jaja. Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Tina

va fin du e ! :)

2009-12-01 @ 13:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0