101109

Firade vi 3 år ja å baby =) 

Vi gick fram en sväng på stan på eftermiddan , käka lite mat ute. Sen gick vi å valde ut ringar.  HImla mysigt, blev ett par mellansmala ringar, jätte söta!  Har alltid tänkt mig att jag ska ha en rätt bred ring men de såg inte klokt ut på mina små fingrar *skratt*   Eller a inget såg klokt ut alla va ju liksom stora som man prova va lite svårt att tänka sig hur de skulle se ut med rätt storlek. Baby passa i alla ringar, fusk! =(   Men tillslut hitta vi ett par som båda gillade =)

Så nästa vecka kommer dom! 

Men jag blev allt gött nervös där inne när vi prova olika ringar. Allt blev ju verkligt då, Nu kommer det ju liksom vara vi föralltid. De va lite skrämande, fast på ett bra sätt så missförstå mig inte nu! Men ändå! 


Är så himla glad iaf.


Älskar dig Jimmi!

Kommentarer
Postat av: bella

ja fast inte i thn, eller vi kollade men bestämde oss för att vänta eftersom det e helt omöjligt att få lån nu mera. Eftersom man absolut måste ha 10% handpenning pga ekonomin. Hur gör ni med det? Ni kanske har lyckats spara ihop så mycket? Ska ni gifta er eller bara förlova er?:)

2009-11-11 @ 19:02:58
URL: http://dusunce.blogg.se/
Postat av: tina

okej okej. jo de går bra! fast han vill inte riktigt äta hos henne, men de kommer den dagen åxxå :) jobbar du inte på indiska längre? läste nått om scorett?



grattis till förlovningen förresten :) jätte kul! själv har jag varit förlovad i 3 år nu :)



kram kram..

2009-11-12 @ 10:17:51
URL: http://jusstinaa.blogg.se/
Postat av: bella

Ja det e ju skit bra, har man inte resten av handpenningen kan man ju låna upp det också men det kostar. Fast vad är det för lägenhet du bor i nu? Du lär ju säker kunna få ut hela på den. haha jo de e ju klart:9 grattis till förlovningen då;)

2009-11-12 @ 11:48:46
URL: http://dusunce.blogg.se/
Postat av: Tina

jasså, vad roligt :) hur e allt annars då?

bor ni i trollhättan? hur går de med ditt röda lilla hus med vita knutar? har du hittat de än :D hihi..

kram kram

2009-11-12 @ 11:53:09
URL: http://jusstinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0