Gaaaaaah!

Vilken trist å tråååååkig lörda det blev idag! Finns absolut inget på tv *suck*   Å rastlös känner ja mig med. Å övertrött är jag oxå. ingen bra kompination om man heter jennie. Flum AB.

Å ingen rocco hemma heller. Han är hos svärföräldrarna. Rocco gillar inte att vara själv där utan matte å husse. Bara piper å gnyr då, så nu övar vi lite. Inatt ska han sova över där =) Roligt de lät men så är fallet. 
Så ingen promenad går man ju heller (går ju inte direkt frivilligt ut när de är så mörkt ute)


Något jag skulle vilja börja med är boxning. Tycker de är så himla roligt å man är helt slut efter. Man kan ta ut all sin ilska! mkt bra mkt bra.. =)  Men på de gymmet jag är suger instrukteren! HÅRT!  å jag känner inte för att lägga ut yttligare en stor slant i månaden för att gå på lektioner med bara det + att jag säkerligen inte kommer kunna gå på alla heller för att man jobba som man gör *suck*
När vi gick i gymnasiet va vi flitiga på träna på de gymmet där. Hon som höll i boxning där hade tävlat inom nån någon typ av boxning (finns ju så många olika typer&namn på de) men iaf, hon va så jäkla bra man gav verkligen järnet å efter passet kunde man knappt gå ut för man skaka i precis hela kroppen. De är träning de =P  Jag å fia kom på en bra takik , vi döpte om mittslarna till ja va ska man säga till den personen man va riktigt förbannad på just då. Mina hette oftast - Jesperjävel! *skratt*  Kommer dock inte ihåg va fias hette men jag gissar på olajävel *ler*.   Mkt bra taktik och efter passet mådde man så mkt bättre. Moahaaha... 


Nä nu har jag skrivt nog dravel här! Tack å hej!



Kommentarer
Postat av: Bella

boxning eller boxing? Jag e grymt sugen på att börja med det jag med Men känns ju som om jag e ensam om det! Vart tränar du?

2009-11-23 @ 13:36:26
URL: http://dusunce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0