Hej hej

Vilken grå och trist morgon de va idag. Inte konstigt att man inte vaknar till riktigt. Men idag är jag ledig!!  underbart =) 
Har inte mkt in planerat idag. Ska försöka städa å greja lite här hemma idag , har även tänkt att träna lite.

Vi hämta ringarna förut oxå. Jätte fina är dom *glad*   Nu är vi inte bara sambos med hund längre utan nu är vi sambos med hund som är förlovade oxå *skratt*  De lät bättre i huvudet än va de kom ut  ;)  

De är mkt mys å "firande" denna månaden. Snart är de 3 år sen lilla Rocco kom från spanien och blev en del i mitt liv, vårat liv!  Minns det som igår , När jag å fia körde upp till sthlm å satt där å väntade på vovvarnas plan. Gud va jag längtade till den dagen. Å jag har inte ångrat mig en sekund. Han är den finaste å snällast hunden som finns.


De är sjukt hur en liten varesle kan ge så mkt kärlek som dom gör!  Nån gång vill jag hjälpa till, ta hand om hundar som fart illa vid. Som behöver ett tryggt hem.  Så dom kan få ett nytt bra liv som dom förtjänar! 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0