Norge-Nordby-Grästorp-Thn

Igår var vi över allt kändes de som =)
7.30 bar det iväg till Norge, halden. Jimmi hade en tid med en advokat kl 10. Ett företag han har jobbat för i Norge har kursat å han hade inte fått all sin lön där ifrån. Så då var han där och fylde i lite papper på hur mkt som saknades.  Efter det sen titta vi runt lite i ett köpcentrum som fanns där i halden . men de va pytte litet.

Så då åkte vi till Nordby istället. Har aldrig varit där! Va rätt stort köpcentrum. Hittade lite grejer, en klocka å en kappa som va jätte fin. Ska försöka ta kort på grejerna sen (även de lilla jag köpte i gbg när vi tjejer va där ;)  )

I Grästorp käka vi hos mamma sen åkte vi ut till hans föräldrar å fika lite =) 

Nu sitter jag här ska snart packa lite grejer sen bär de av till jobbet.  Kände att jag var tvungen att sitta ner lite, körde ben på gymmet i morse , som vanligt kan ja knappt gå efter det *skratt*   Så att undvika att falla ihop till en hög sitter jag här å myser med Rocco i soffan =)





Nästa vecka firar jag å baby 3 år!!!!!  fasiken va tiden går fort..
Bästa Carro fyller även år!  =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0