Måndag

Idag har man inte gjort allt för mkt. Har tränat med Jimmi, vi körde ben..Fy faaan asså. Han körde slut på mig totalt!  Imrogon kommer jag nog inte kunna gå.

Imorgon händer det lite mera. Först på morgonen bär de iväg till GBG där del 2 av säljutbildningen hålls. Ska bli riktigt spännande. Missa ju första för vi va ju i Östersund då! Börjar 9.00 -13.00 tror jag det var. 
Sen efter det blir de shopping, Carro kommer dit runt 13 från falköping.  Ska bli roligt att få bränna lite pengar ;)


Vi invigde Olerys i lördas , har inte hunnit gå dit innan. Va himla fint där nu. Men jag är ínte så mkt för å bara sitta i en bar så där. Jag vill helst dansa om jag är ute. Så när Cathrine kom till stan så lämna jag grabbarna på olerys så drog vi till Lipz i stället!  


Sitter bara å väntar på att kl ska bli halv sju nu. Vi ska ha ett extra möta vi i styrelsen. Är sånt himla tjaffs här nu på alla grannar om en ombyggnadtion som sker i en av längenheterna . Gamla människor har för lite att göra om dagarna!!  


Kram Jennssii







Kommentarer
Postat av: Linda

Kan vi inte få se vad resultatet från shoppingen blev? :)

2009-11-01 @ 08:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0