Nu va helgen över..

Varför måste helgerna gå så fort för.. Jimmi har åkt till Norge å är borta nu 2 veckor så nu är de bara jag å Rocco-pocco hemma.

Idag har man jobbat å städat typ. 
Igår storstäda jag hela lägenheten innan Jimmis föräldrar skulle komma på fika och på kvällen kom de folk hit å firade Jimmi.  Å nu idag efter jobbet . Fick jag städa igen. Jag fattar det inte!?! De såg ut som jag inte städat på flera dagar.. Skit trist ju! Hundhår över allt i högar *suck* Rocco måste verkligen fälla otrligt mkt nu.

Igår blev de utgång oxå. Va på Lipz, inge roligt att vara där när man är typ nykter. Man bara stör sig på alla som puttar å knör , trampar en på fötterna. Ja listan kan göras lång!


Imorgon har vi personalmöte , ska bli jätte kul. Man blir alltid så taggad efter ett p-möte. Höra siffror, våra mål osv. Då vill man bara sälja så det rycker  ;)



Kram Jennssii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0