snurvel snurvel..

Usch idag har jag inte mått "prima skinka"  =(  Jätte varm , näsan snorar. Nu känns som ögonen brinner oxå *suck*  Tog alvedon förut så hoppas att de släpper lite iaf.



Är sååå trött på mitt hår!!  Gjorde en avfärgning hos frissan sist jag hade semester . Men de blev inge bra alls. De va svårt att få ur den svarta färgen sa hon eftersom jag gjorde hemma och haft de i flera år =/  Så nu är de ju typ rött skimmer upp till å mörkbrunt i ändarna. Ser lite misslyckat ut.  Nu har de gått över en månad   så nu vågar jag göra något med det igen. 
Martina ska hjälpa mig att bli super snygg *skratt*, ska bara få tummen ur röva å boka en tid med henne ;)


Å så vill jag bleka tänderna igen. Vet inte om de är 1 eller 2 år sen jag å baby gjorde de. Men nu vill jag göra de igen iaf =)

Å så..hehe. Vill jag anväda laser att "krympa ihop" hålet efter percingen i läppen.  Har inte hitta någon bild bara på hur de kommer se ut. Vill ju inte att de ska bli fult ju =S   Får ringa å prata med Kvinnan som gör sånt igen å se om hon har tagit nån bild på de. 


Vill vill viiillll så mkt....


Har hitta en blogg om en tjej som jobbar som makeup artist, massa fina bilder har hon hur hon sminkat sig osv. Gud va jag vill kunna sånt! Verkar så himla roligt!   NÅn gång så, då ska jag gå en sån utbildning!
Någon som vet eller hört någon bra makeup utbildning???   Hör av er isf. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0