Lediiig!

Idag har jag varit ledig. Va behövligt, men ändå kunde jag inte sova på morgonen *arg* Vakna kl 8 ändå.

Har vart med mor min i Lidköping idag, himla mysigt å en del shopping blev det med ;) 

Trodde Jimmi skulle komma hem på lörda men nu verkar de som han kommer hem på måndag! Han vill tydligen inte hem =/ 



Nästa vecka åker vi till Syster yster =) Längtar massor! Åker på freda efter jobbet och kommer hem tisdag. För er som inte vet bor min syster i Östersund ungefär 10 timmar bil resa. Inte så värst kul att de är så förbannat långt bort! Men roligt ska det bli, busa med Tindris. Hon har redan "beställt" att vi ska åka å bada *skratt* 

Ska försöka ta massa kort nu när vi är uppe, är så himla dålig på att ta kort. Men nu så! 
Millan ska ju ha tvillingar i december så de blir att spana in en gigatisk mage. hihi.


Nä nu ska jag skrypa till sängs.



Kram Jennssii

Kommentarer
Postat av: Tina

Hej jennie. allt bra? typist o vakna så tidigt när man är ledig. ha en bra dag! Kram

2009-09-21 @ 11:44:11
URL: http://jusstinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0