Beslutångest..

Har lite beslutångest om hur jag ska göra i sommar. Om ja ska sattsa på lydnastävlingar med Rocco eller inte?! hmm.  Om de blir så så måste jag börja träna NU. Och helst lite varje dag. Frågan är bara om jag har den motivationen till det . Man måste ju verkligen va på topp hela tiden å verkligen tycka att de är kul så de smittar av sig på hunden. 

Det hade varit riktigt kul. De är kul att hålla på med de. MEN , att vara så nervös på tävlingen som jag va sist är inte kul *skratt*  Då går de inge bra ;)   fast de är klart de va nästan ett år efter vi hade gått kursena. så de är inte så konstigt. Jimmi gick en tävling strax efter vi hade gått, han vann våran grupp (lydnad 1) de va himla kul, fast de inte va så höga poäng som han fick va dom två ändå bäst! *skratt* de va riktigt kul! 
Jag fick gå vårat tävling vi hade med kursen. Då vann ja å plutten med , vi fick hela 196 poäng av 200 möjliga. De va riktigt kul kan jag lova. Vi är Tages andra kursmedlem som har fått så högt betyg genom åren (å han har haft räääätt många kurser genom åren)  

Så jag ver ju att jag kan om jag/vi verkligen ligger i..   Beslutångest som sagt!



Har glömt att visa hur de såg ut när vi passa lilla Frökenfin



Typ så såg de ut i hela tvrummet . + att alla leksaker va över allt *skratt* 







Har äntligen fått tummen ur å tagit kort på vårat somrum eller som jag själv kallar det MITT prinssesrum ;)



                                   



Alla vill väl ha ett rosa sovrum ;)

Kommentarer
Postat av: Bella

haha vad e de med alla och rosa? Sött Jennie:) Men jag vill nog aldrig ha ett rosa sovrum;D



Jag har inte ens sett att den kommit in på hemsidan! Det får jag kolla upp.

Asså ja då var det kanske inte lika lätt! Men hur kommer de sig har inte du bott här i flera år? Fast iof, de kan vara skit svårt att lära känna nytt folk om man är ny i en stad.. ive been there.

Men det måste väl finnas någon typ av hundklubb som anordnar sånna träffar?...

2010-04-20 @ 11:47:07
URL: http://dusunce.blogg.se/
Postat av: Caroline

Frökenfin allså :P Hon är precis som mor sin...

2010-04-21 @ 14:13:21
URL: http://carolinefransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0