Flytta!!!

1.e agusti flyttar vi till våran stora 3a. Ska bli så himla skönt å ja längtar hur mkt som helst.

Trodde verkligen inte vi skulle få den! Eller rättare sagt att vårat bud skulle räcka. Men de gjorde de, + att lite känner jag henne allt. (hon sitter som ordförande i styrelsen som jag är med i ) *skratt*  Hon tyckte de skulle vara så himla roligt att sälja till oss å då blev de så! =)

Den är så himla stoooooor , hela 92 kvadrat den jag har nu är på 52 =P  så de blir en del extra yta för plutten att springa på! Å en balkong!!  Det bästa är att de är fönster åt båda vädersträcken. Den vi bor i nu har bara ena hållet och fönstrena ligger i solsida i stort sett hela dagen. Blir som en bastu då.

Känns fortfarande helt overkligt. I måndas betalde vi in handpenningen så nu är de bindande! =)

Nu ska man bara fixa å dona i min lite, sen ska denna sättas ut i försäljning.

Helt sjukt att sälja sitt hem, MITT hem som jag redan har hunnit bo i fyra år å i stort sett varit sambo lika länge =) Helt sjukt va tiden går fort...
'
Som tur är flyttar vi inte så långt *skratt* kommer bo i samma hus som nu fast i stället för trapp uppgång A så blir de C ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0