God morgon..

Sitter just nu å gör lite fotbad =) lite morgonlyx innan man ska till jobbet.   Plutten å ja har redan hunnit med en promenad runt kanalen så de känns bra. Va på spinning å core igår, så nu gör de liiite ont när ja ska sitta *skratt* 

Har kommit in i en period där jag inte alls tycker det är kul att skriva här.. Kan inte öppna upp mig om allt jag vill. Därför jag ofta skriver väldigt korta inlägg. Man vet ju inte alls vilka de är som läser detta å de känns riktigt jobbigt faktiskt!
Å det är en anledning att jag inte lägger upp några bilder från resan. De känns liksom inte bra. Så nu vet ni de , ni som läser (vilka ni nu är)

nä nu ska ja fila fötterna. Tjing!

Kommentarer
Postat av: Sandra Jonsson

Ja läser :)

2010-04-07 @ 12:43:55
URL: http://jonsson89.blogg.se/
Postat av: alexandra

shit jag trodde ngt hade hänt med dig eftersom det har varit så tyst..

skönt att veta att det inte gjort det men tråkigt att läsa att du känner att du inte kan skriva här... tycker din blogg e mysig.. =)

läser du några andra bloggar? då måste du tycka att dom lämnar ut sig hemskt mkt? hoppas iaf du kommer på nya tankar ang bloggen =)



Kram

2010-04-08 @ 07:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0