Helgen..

Helgen har gått riktigt fort.. Även fast jag jobbat har de vart en jätte bra helg!

I lördas kom Carro hit å sov över. Pizza, mkt snack, lite dricka och utgång blev de allt =)   Va en väldigt lugn kväll, men de va allt skönt! Kul att bara komma ut lite vi två.


Lina - nu har jag vilat hela två dagar förra veckan. de du ;)  nu blir det de dubbelt så hårt denna veckan *skratt*


Appropå inget alls. Rensa ut kylskåpet lite förut. Så hade vi en kastrull med ris kvar som vi inte hade ätit upp. I där hade det blivit lite blå vätska och öven en del ris hade färgats blått. *skratt*  Viste ni att ris blir blått när de är gamalt?? =S   De såg hel mysko ut verkligen..


Å blått...  mina skor som ja invigde i lördas va blåa ;)



Tror detta kommer bli mina ny favoriter..

Kommentarer
Postat av: Mia

vart kommer skorna ifrån?

2010-04-26 @ 13:21:27
Postat av: Lina

Härligt! Jag vilade faktiskt oxå två dagar förra veckan, så nu kör vi ja! Och riktigt snygga skor förresten!! :)

2010-04-26 @ 18:51:41
URL: http://linamikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0