Hur duktig ska man vara...?

De är min fråga idag *skratt*  Plutten å jag har redan gått runt kanalen. De jag sitter å funderar på är om jag orkar pallra mig bort till gymmet å lyfta lite skrot . hmm. Ska nämligen gå på ett DansArobic pass ikväll med Lina på Sportlife..   Sen vill jag även hinna med att gå till hundbadet å mysa i solen med plutten sen + allt ska man ju hinna med å tvätta, städa , diska ja allt de är tråkiga man alltid måste göra när man är ledig!  *suck*
 

Har en månads grattis pass träning på sportlife. Så då ska ja å Lina passa på att gå lite pass ihop ska bli himla kul! =) har redan bokat in två pass på sönda där. Kanske blir tre för mig om jag orkar gå på spinningen på O2 innan *skratt*  yeye.. dë åter står att se när kroppen säger ifrån!



Kommentarer
Postat av: Carro

Gött att någon av oss har lust och energi till att vara hurtiga :P Fortsätter du så här kommer ju Min Jennie försvinna ju :( krams

2010-04-15 @ 13:20:01
URL: http://carolinefransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0