Nu äntligen..

Nu äntligen har jag fått tummen ur och lagt över bilderna från kameran till datorn! Eller rättare sagt baby har fixat de =)  Så nu tänkte jag bjuda på lite bilder:


Först kommer en bild på mosters godingar




Havanna       

  

Jolina




Mosters stora going! Tindris 






Måste ju bara visa er mitt rea fynd! Visst är dom snygga




Till dom skorna gjorde jag mig ett lårsmycke . va rätt coolt att ha det ihop




Resultatet av skorna å smycket blev denna dressen till jobbet en dag
(lite svårt att se på bilden jag vet!)








Och till sist min kärlek till baby






Detta va väl ett roligt inlägg ;)


Kommentarer
Postat av: Cathrine

Roligaste på länge:D gillar bilder=)

2010-02-01 @ 23:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0