Onsdag..

Idag har de varit en seg onsda.. Nästa inga kunder alls =(   Fast de va nog tur de, då hann jag verkligen greja hur mkt som helst på jobbet. Håller på å gör om hall avdelning. Kommer bli så himla bra! För er som inte vet så jobbar jag på Indiska, och min avdelning är hela "pynta hemmet" delen.. De är rätt mkt som ska hållas koll på, göras om , beställas osv.

Men de är förbannat kul! =) 


Min outfit för idag (halv jag iaf ) :



Invigde min kort grå kjol från Indiska och även mitt nya halsband från Lindex.
Vist va de fint. Älskar de!


Just de har klippt lugg oxå *skratt*





Hur mkt mer snö kan det komma nu egentligen??  Har börjat lessna på de nu...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0