Behandlingar..

Jag är en sånn person som älskar att testa på olika behandlingar. Tycker de är super kul! Allt är ju inte bara behandlingar , lite skönhets stuff oxå.

Har bla. gjort permantent smink (tattuerade runt läpparna och även på läpparna för att få större form) , testat läppförstoring ett fler tal ggr med Juvaderm tror jag det stavas. Lite olika ansiktbehandlingar.


Men nu på torsda ska jag å mor min iväg på
Aqua Deox - avgiftning via fötterna. Rensar ut slag produkterna ur kroppens organ.






Sen även ska vi göra Otosan öronljus - Effektiv mot överskott av öronvax, känsla av sämre hörsel, Surrande, väsande och rytande ljud, Obalanserat tryck i örat, Känsla av lock för öronen.






Mamma va mer intresserad av fotgrejset och jag för öronen. Som många vet så hör jag lite dåligt ibland så , tror det har att göra med alla öroninflamationer jag hade som liten. Så de ska bli jätte spännade och se om man kommer märka någon skilnad =)



Just nu är jag hemma å är sjuk.. så himla trist när man väl hade kommit igång med träningen igen =(





 

 








 


Kommentarer
Postat av: Bella

eeeuuuuuw! haha etta har jag inte sett innan! fyfan vad äckligt det ser ut! hahaha

2010-02-01 @ 00:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0