Igår morse

Ja igår morse va vi hemma igen. Vi hade tagit nattåget ner, tiden gick fort men de gick verkligen inte att sova. Det skumpar och rycker mest hela tiden. Dagtågen är nog mkt lugnare faktiskt, men men..  Vill tillbaka till dom, de är så himla trist att dom bor så långt bort! Barnen hinner ju utveckla sig och bli så stora mellan varje tillfälle.
=(  

Just de har kommit igång med simmningen igen. Känns så himla skönt. Simmade på fredan där uppe å även måndan och igår simma ja i g-torp. Tänkte att på freda ska jag testa simma här i stan (har ju aldrig varit där än) om jag nog inte blir helt förlamad av den sprutan jag ska ta imorgon =S 
Isf om det verkar bra där , så tänkte jag nog fixa något årskort eller nått så får man pallra sig dit minst 2 ggr i veckan.
När jag simma som värst va jag fasiken iväg 4ggr i veckan *skratt*  då va man slim ;)

Någon som vill med?? 



Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Tina

vad duktig du är :)

kasnke man skulle börja med.

köpa ett årskort så man kommer iväg annars blir de nog aldrig av som du säger!

får nog göra samma som du :D

allt bra annars?!!?

kraam

2010-01-13 @ 11:04:49
URL: http://jusstinaa.blogg.se/
Postat av: Tina

heej :) ja de hade varit skönt. ska försöka få med någon mer bara. så tråkit att simma själv.

brukar de vara mkt folk när du simmar här i grästorp?

jobbet betalar 1500:- året till hälsa så kasnke skulle utnyttja de på ett simkort.

jo da.. allt är bara fint här :) ska lägga mig långt ner i soffan nu :)

kraam

2010-01-13 @ 20:57:48
URL: http://jusstinaa.blogg.se/
Postat av: Jonna

Ja du jenni man kanske ska hänga på :P man behöver ju änna träna lite ibland :)

2010-01-23 @ 13:45:45
URL: http://metrobloggen.se/h0neychild

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0