Någon som vet??

Någon som vet en bra salong i Thn, Uddevalla eller GBG som är bra på att forma om ögonbryn??

Jag har börjat spara ut nu.. Har alltid förmåga att plocka mina alldeles för smala! Nu är jag sugen på lite tjockare men som sagt har svårt att sluta plocka när jag väl börjat *skratt*

Någon som vet någon? eller om ni själva är duktiga på de? 
Jag har en bild här hemma på hur jag vill att dom ska se ut =)


Å hur länge måste man "spara ut" innan man kan börja forma om dom?



Tacksam för svar!  


Puss&kram

Kommentarer
Postat av: Bella

Kan du inte lägga upp bild på dom? För man kan ju inte alltid få vilken form man vill eftersom allas växer olika. Jag blev nyfiken:)

2010-01-26 @ 19:49:30
URL: http://dusunce.blogg.se/
Postat av: Bella

mest nyfiken på vad det var för typ av ögonbryn:P Sen kan jag väl inte klaga på mina skills heller:) Det är ju såntjag vill syssla med egentligen! Men .. aa.

2010-01-26 @ 22:01:16
URL: http://dusunce.blogg.se/
Postat av: Syster;D

Du vet väl att ja e bäst på allt som har med sånt att göra:D Förresten så tkr ja att de va väldigt kul att du uppdaterade din blogg hmmm blir förbannad varje gång ja kikar in så e de samma samma samma samma:D hahahahaha du hinner inte met lr?? Iaf ring mig så kikar vi på brynen KÖsss systeryster

2010-01-27 @ 00:25:09
Postat av: Caroline

Som Catrin sa, hon e jävligt bra på de där. Och de e förhoppningsvis gratis :P

2010-01-27 @ 11:18:12
Postat av: mikey

Jag kan varmt rekommendera "Making Faces" i Trollhättan, där får jag mina bryn plockade av ägaren Norma. Hon är jätteduktig & inte alls dyr, bara 135 kronor per gång, förutom första gången då hon "skulpterar/formar" dina bryn. Jag tror inte att du kommer bli besviken, det har i alla fall inte jag blivit :)

2010-01-31 @ 02:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0