Östersund

Nu sitter jag å pappa hos syrran här uppe i norr. Vi kom hit i torsdags kväll efter en tids förseningar. Annars gick resan relativt bra, känndes inte som man hade åkt i 10 timmar . Tur de kanske ;)  Men jag lärde mig att de går inte att läsa bok när man åker tåg, jösses va åksjuk jag blev =S  De va mindra roligt kan ja säga. Då va de bara halva resan kvar, MINST!  Men men .

Nu sitter vi här. Tindra kollar på nu när jag skriver å dom andra är ute i tvrummet.  Jag börjar se skillnad på tvillingarna nu eller inte. *skratt*   Den ena lilla prinssesan har lite nagellack på storsån, då är de Jolina *skratt*
Hur goa som helst... Övning ger färdighet, å gud va jag övar *hahaa

Igår gjorde vi inte så mkt, va mest inne de va närmare 30 minus ute å då går de ju inte göra något direkt. Så jag å tindra gjorde ordning en hinderbana inne som vi sprang.  Bakade lite, målade naglarna , sen va vi iväg å bada på kvällen. Tindra älskar att bada.

Nu väntar vi på att syrran ska vakna , sen ska vi åka ner till stan å kika lite. Blir ett kort kik idag för de är ju bara runt 24 minus ute *grumf* 


Puss


 

Kommentarer
Postat av: Catrin

Vill ha massa kort på tvillingarna juhe:D är skit nyfiken och givetvis på lilla Tindra med:D

2010-01-11 @ 00:45:26
Postat av: Isabel

Roligt att du bloggar och att få läsa om ditt liv. Har skickat vänförfrågan på facebook men antingen har du nekat eller ignorerat det? Har även skickat flera sms det senaste året men har aldrig fått något svar så jag vet inte alls om du får dom.



Skulle iaf vara roligt om du ville höra av dig, det var ju ganska längesedan nu.

Skönt att läsa att allt är väl med dig iaf.



Kram Isa

2010-01-11 @ 22:01:05
URL: http://aizah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0