Ledig helg

Idag har det verkligen varit kanon väder ute! Så himla fint å varmt.. Å ja har varit inne typ hela dagen =/
Päronen kom tidigt hit idag, dom skulle hjälpa mig att byta inredning i den stora garderoben. Nu när vi ska sälja lägenheten så vill jag ha med mig den till den nya + att den va rätt dyr! Så den ville jag allt behålla.
Så de har vi grejat med hela dagen. Och så har jag även frostat ut frysen.. Super trist att göra ju!!!  Men de är sånt som måste göras...

NU hoppas jag verkligen på att de blir lika fint väder imorgon. Hoppas hoppas hoppas...

För imorgon ska ja å fia bege oss till Vedum å hälsa på Sandra å lilla Leo =)  Ska bli så himla mysigt. Så nu hoppas vi på bra väder så vi kan vara ute på deras tomt, kanske grilla lite. Är så himla sugen på grillat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0