Trotsa förkylningen..

Jepp de har jag å plutten gjort idag. Vi gick runt kanalen idag å kanske i eftermidda blir de simmning! Nu är ja trött på att vara förkyld! Å nej de är inte gravidtäta utan de är en förkylning. Hostar å måste snyta mig med jämna mellan rum..  Så är de med de.

Ska nog ta mig till Lottas här i stan oxå å köpa mig mitt efterlängtade Kombi kylskåp =) Helst av allt hade ja ju vela ha en kyl å frys men vårat pytte kök rymmer inte båda delarna. De vi har nu va ett inbyggt ett som dom förra ägarna hade satt dit. Precis kasst! Får inte in något i de... Så nä. Min sambo får inte tummen ur å fixa de så då gör ja de själv =) 




--------------------------------------

Då har man gått in i grav V 27 nu då =)  Å månda är den dagen då ja tar nya mag kort så de ska ja göra snart. Så får Jimmi visa mig ikväll hur man får in de på datorn..

Har tänkt på de i flera tillfällen nu på jobbet. Att gud vilka mysiga kunder vi har ändå, stammkunder som nya kunder. Komnetara å gläder sig åt en för att man är gravid.  Bryr sig om en gör dom. De är ändå väldigt gulligt! Men de som dom flesta har sagt hittills när ja berättat att de är februari som är beräknat - Men gud va liten du är! Hmm. ja ja kanske är liten än. ja vet inte. Men ja tycker ju inte magen är i vägen så än. Förutom att ja inte riktigt kan ha mina egna tröjer så hemma, men de är ju mest för att dom blir för korta. Inget skönt att gå med magen bar.. *skrattt*

Nä nu ska de röjas lite här hemma. Bära upp balkong möblerna med å lite små fix oxå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0