Hej hopp

Freda idag då.. Sitter här med plutten brevid mig i soffan. Han snarkar riktigt högt nu =)

Idag blir de jobb från 12 till stängning. Jobbar helgen med sen har ja semester i 2 veckor!! Gud så jag har längtat till de. Tog ingen semester i sommras så de ska allt bli skönt att unna sig lite ledighet.

Tänkte jag skulle springa ner till Expert på lunchen idag å köpa mig en ny kamera. Den vi har är lite seg å trög tycker jag. Så de får bli en ny Canon ixus 115 hs , Ewe va nöjd med sin sån så då duger de gått å väl med en sån till oss med. Vi är ju inte så duktiga på att ta kort varken ja eller jimmi så de känns ingen i de att lägga ner allt för mkt pengar på en ny.


Den finns i silver, blått o rosa.  Så tror allt de får bli en rosa om dom har den på lager ;)



Nä nu ska ja hoppa in i duschen så de händer något här..


Kommentarer
Postat av: Sofia

Det är en riktigt bra kamera så kör på den :) Jag gillar att du har börjat uppdatera igen, mer sånt! KRAM! ♥

2011-10-28 @ 20:54:26
URL: http://fiaelise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0