Måndag

Första dan på semestern då. Varför är man alltid så mkt segare i kroppen så fort man är ledig, tycker nästan att ja är piggare när ja jobbar =/  
 

Idag har de inte skett så jätte mkt, blev en promenad runt kanlen med plutten. Sen va ja faktiskt iväg å simma =) va jätte skönt i hela 45 min tills ja inte kunde hålla mig längre. Va så kissenödig så ja trodde ja skulle spricka *skratt* men lite träning blev de iaf =)




Va har vi gjort mer idag då.. Jooo . jag har packat. Fööör på torsda drar ja till Gran Canaria! Wiiiieeee!
Å de ska bli så skönt med sol å värme.  En vecka blir vi borta. De blir ja, mami å papi ska bli jätte mysigt.
Va egentligen meningen att ja å jimmi skulle åkt nånstans va därför ja hade tagit semester för flera månader sen för han skulle atomatiskt vara ledig efter en övning han skulle iväg på. Men de blev ingen övning å då blev de ju heller ingen ledighet! =( Å ja hade ju redan tagit semester så något ville ja ju göra. Så då ställde mina päron så snällt upp på en resa med mig. =)
Men en sak är säker. Man känner sig inte så där super snygg nu i bikini iå sommar kläder =((  men men. de är väl en sak man får stå ut med!

Nu väntar ja på min kära sambo ska komma hem så vi kan äta lite mat som ja nyss blev färdig..

Kommentarer
Postat av: Lina

Duktig du är! Och ha nu en toppensemester!! stoor kram!

2011-11-02 @ 12:29:21
URL: http://lina-mikaela.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0