Skiiiiiiiiiiiiiit dag!

Blä på denna dag!  Började dagen med ett besök hos barnmorskan skulle dit å väga mig å mäta magen. Hopp. Då hade ja gått ner i vikt å magen hade inte växt.. hmm.. Man blir ju lite orolig då men hon trodde inte de va någon fara. Bebis hade ju redan förra gången laggt sig med huvudet neråt å den låg även denna gången med huvudet neråt så hela bebis har väl sjunkit ner mer i bäckenet å då växer ju inte magen på samma sätt. MEN om den inte har vuxit något nästa gång blir de en remis för ultraljud.
Man blir ju så orolig när man inte kan göra något..

De va första delen...

Sen när ja kom hem va de dags å ringa den kliniken ja gjort bröstförstoringen hos å se vilket inplantat jag har i. För de visa sig på deras hemsida att dom hade använts sig av PIP Bröstinplantat som de har varit så mkt skriverier om. (Dumma gubbe eller kvinna som slarva å inte följde direktiven när dom tillverka dom)

Å självklart är de just det inplantatet ja har *suck* 




Ja som ni förstår. Skiiiiit dag!  

Så nu ska jag bara vänta å se hur jag ska göra med de.. Just nu å en tid framåt kan ja inte göra något..


Kommentarer
Postat av: Lina

Men oroa dig nu inte i onödan gumman.. Bebis mår säkert bra där inne. Försök att inte tänka på det för mycket tills nästa gång, förstår att det är svårt men! Och angående implantatet.. var inte det längesen du gjorde det? Går det verkligen så långt tillbaka, menar jag? :/

2012-01-03 @ 22:22:59
URL: http://lina-mikaela.blogspot.com
Postat av: Sofia

Mäh. Jäkla påhitt alltså... Bebis mår säkert alldeles utmärkt och tycker att det är roligt att oroa sina föräldrar ;) Det ska börjas i tid vet du ♥

2012-01-03 @ 22:46:41
URL: http://fiaelise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0